niedziela, 22 września 2013

Witam wszystkich książkocholików!


Witajce.

 Jestem Emmi. Dużo tu o sobie nie napiszę. To ma być w końcu o książkach a nie o mnie. Chodzę do szóstej klasy. Niby jestem taka młoda? Możliwe. Ale w swoim "krótkim" życiu przeczytałam zapewne więcej książek niż wiele osób starszych ode mnie.
 Ten blog będzie właśnie o książkach. Literatura to moja pasja. Mam również drugą stronę poświęconą pisaniu. Ale to nie o tym.
 Wracając do bloga. Będę tutaj recenzowała wszystkie książki, które przeczytam. Będę pisała szczerze. Tak jakbym robiła to dla siebie nie dla innych.
Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto będzie czytać moje wypociny :-) Chcę inspirować innych i dawać im siłę do działania! ♥
  EMMI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje wszystkim za komentarze ♥ One naprawdę motywują i dają siłę do dalszej pracy♥
Uwaga: komentarze wulgarne i niemiłe będą usuwane! Możecie wyrażać swoje zdanie, ale w kulturalny sposób.
Możecie się również reklamować, ale jak przeczytacie post i coś o nim napiszecie. Nie będę udostępniała komentarzy typu: "Fajny wpis + 3 linki na bloga itp." Reklamować to wszystko możecie w zakładce "Zareklamuj się" :-)
Za wszystkie miłe rzeczy jeszcze raz dziękuje ;-)