poniedziałek, 30 grudnia 2013

Jest stosik!

A więc dzisiaj wreszcie nawiedziłam bibliotekę i mogę uznać mój stosik za kompletny, chociaż według mnie jeszcze czegoś mu brakuje.

Jednak nie przedłużając, oto mój stosik:












Tutaj stosik w całej swojej okazałości (trochę mały niestety, ale cóż... gorszy miesiąc...)















 A więc mamy tutaj:
"Złodziejkę książek" autorstwa Markusa Zusaka. "Złodziejkę" dostałam na gwiazdkę. Myślałam, że jest ona mniejsza... Rozmiar mnie zaskoczył, ale również zadowolił.

"Opowieści z Narnii", które napisał Clive Staples Lewis, wszystkie części w jednym wydaniu. Przyznam się, że do tej pory przeczytałam tylko "Srebrne krzesło" i to na konkurs, ale to się zmieni.

Mój ukochany "Czerwień rubinu", który czytałam już podczas wakacji, ale postanowiłam wrócić do tej świetnej lektury, autorstwa niemieckiej pisarki, Kerstin Gier.

"Gra Endera", która w listopadzie była w kinach. Oglądałam ją, chociaż nie jestem zwolenniczką czytania książek po obejrzeniu filmu ( z "Czerwień Rubinu" było podobnie, tylko wtedy nie wiedziałam o książce). "Grę Endera" dostałam na gwiazdkę.







Kolejne książki to:


"Obca Pamięć" autorstwa Dana Krokosa, również prezent na gwiazdkę.

"Wystarczy, że jesteś" książka, którą dzisiaj wypożyczyłam.

"Pałac Śmiechu" również "prezent" od biblioteki.

"Strażniczka Bramy" i "Krąg ognia" - druga i trzecia część serii "Proroctwo sióstr", którą również zabrałam dzisiaj z biblioteki, do swojego domu.









ZAPOWIEDŹ

Jutro będzie post podsumowujący cały rok czytania. Będą tam opisane książki w kilku kategoriach, między innymi: najśmieszniejsze, najpiękniejsze, najnudniejsze i wiele więcej. Niedługo robię również recenzję "Szatana z siódmej klasy". Postanowiłam, też, że będę pisać tylko o tych lekturach, które mi się spodobały, bo o książki, które oceniłabym 3/10 naprawdę trudno w ogóle polecić...



PS. Wiem, że na moim blogu jest trochę mało recenzji, ale niektórych książek nie opisuję, bo czasami jest to niemożliwe bez robienia spojlera, czego bym nie chciała.

1 komentarz:

  1. Czytałam Wystarczy, że jesteś ale dość dawno temu :) Z chęcią przeczytałaby Złodziejkę książek i Czerwień rubinu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze ♥ One naprawdę motywują i dają siłę do dalszej pracy♥
Uwaga: komentarze wulgarne i niemiłe będą usuwane! Możecie wyrażać swoje zdanie, ale w kulturalny sposób.
Możecie się również reklamować, ale jak przeczytacie post i coś o nim napiszecie. Nie będę udostępniała komentarzy typu: "Fajny wpis + 3 linki na bloga itp." Reklamować to wszystko możecie w zakładce "Zareklamuj się" :-)
Za wszystkie miłe rzeczy jeszcze raz dziękuje ;-)