czwartek, 28 listopada 2013

Moje nowe/stare nabytki ;-*

Hejka♥ A więc dzisiaj chciałabym zrobić post o moich ostatnich nabytkach, albo lepiej prezentach. Są to dwie książki jedną dostałam jakiś tydzień temu, przeczytałam i już szykuję recenzję. Drugą wygrałam dzisiaj na konkursie recytatorskim ♥ Zapraszam do czytania ;-)


"Felix, Net i Nika, oraz Sekret Czerwonej Hańczy" ♥♥♥



A więc na zdjęciu widzicie moją ukochaną książkę (już dwunastą w serii) w towarzystwie moich ukochanych butów. To właśnie książka zainspirowała mnie do ich kupienia ponieważ podobne ma tytułowa, główna bohaterka opowiadania - Nika Mickiewicz. Ogólnie cała seria FNiN ("Felix, Net i Nika") bardzo mi się podoba i są to moje ulubione książki. Zrobię niedługo recenzje "Czerwonej Hańczy" a także post o całej serii  ;-)  Książkę dostałam przedpremierowo. Wygrałam ją w konkursie "Felix na lektury?". Więcej o nim znajdziecie TUTAJ. Zgadnijcie, która to ja (będzie łatwo)   ;-)



"Nadnaturalista"



O tej książce wiem na razie niewiele, dlatego, że dostałam ją dzisiaj jako nagrodę na konkursie recytatorskim, i dopiero zaczęłam czytać, ale koleżanka powiedziała mi, że ten autor ma fajne książki, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę ;-)



A tutaj moje kochane książeczki razem♥♥♥


PS. Już zaczynam robić recenzje FNiN. Najpóźniej w niedziele powinna się pojawić ;-)

Kto jeszcze lubi Felix, Net i Nika??? Piszcie w komentarzach ;-* (nie robię tego dla komentarzy. Chcę po prostu wiedzieć ile osób popiera tą książkę)   ;-)

2 komentarze:

  1. Szczerze to nigdy nie zajrzałem. Jakoś ta fantastyka mnie odpychała. Aleeeee...... . Pamiętaj o książce :):D

    OdpowiedzUsuń
  2. Emiluuuus przyniesiesz mi Fnina 12?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze ♥ One naprawdę motywują i dają siłę do dalszej pracy♥
Uwaga: komentarze wulgarne i niemiłe będą usuwane! Możecie wyrażać swoje zdanie, ale w kulturalny sposób.
Możecie się również reklamować, ale jak przeczytacie post i coś o nim napiszecie. Nie będę udostępniała komentarzy typu: "Fajny wpis + 3 linki na bloga itp." Reklamować to wszystko możecie w zakładce "Zareklamuj się" :-)
Za wszystkie miłe rzeczy jeszcze raz dziękuje ;-)