piątek, 1 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca

Miesiąc lipiec dobiegł końca. Szczerze powiedziawszy, nawet nie wiem, kiedy to się stało! Wszystko przeminęło w okamgnieniu. Obóz, kolonie, czas spędzony z rodziną i ze znajomymi, a także samemu, przy książce. 
Lipiec była naprawdę niezapomniany. Nie dość, że poznałam naprawdę wspaniałych ludzi to jeszcze spędziłam z nimi naprawdę niezapomniane chwilę, za które dziękuję ♥


W tym miesiącu przeczytałam największą, jak dotąd liczbę książek od początku roku, ale za to bardzo mało z nich zrecenzowałam.

Książki, które przeczytałam (niekoniecznie w tej kolejności) to:

"Niebo istnieje naprawdę" Todd Burpo oraz Lynn Vincent [recenzja wkrótce] 
"Time Riders. Jeźdźcy w czasie" Alex Scarrow  [recenzja wkrótce] 
"Skrzynia piratów" Liliana Fabińska [recenzja]
"Ulysses Moore. Wrota czasu" Pierdomenico Baccalario  [recenzja wkrótce] 
"Ulysses Moore. Antykwariat ze starymi mapami" Pierdomenico Baccalario  [recenzja wkrótce] 
"Szczeniak. Jak labrador ocalił chłopca z ADHD" Liam Creed  [recenzja wkrótce] 
"Ania z Avonlea" Lucy Maud Montgomery  [recenzja wkrótce] 
"Baśniobór" Brandon Mull [recenzja]
"Baśniobór. Gwiazda Wieczorna wschodzi" Brandon Mull  [recenzja wkrótce] 
"Baśniobór. Plaga cieni" Brandon Mull  [recenzja wkrótce] 
"Galop '44" Monika Kowaleczko-Szumowska  [recenzja]
"Messi. Mały chłopiec, który stał się wielkim piłkarzem" Yvette Żółtowska-Darska  [recenzja wkrótce] 

Dodatkowo zrecenzowałam książkę "Rycerz widmo"

Najlepszymi książkami, które przeczytałam były: Baśniobór I, II, III oraz Ulysses Moore - obydwie części. Ponad to wszystkie książki były dobre - żadna nie był poniżej jakiegoś standardu ;-)


W tym miesiącu miało miejsce wiele wspaniałych rzeczy, więc teraz wszystkie wymienię:

Byłam na obozie harcerskim♥
♥Byłam na kolonii z Caritasem, w którym jestem wolontariuszką (może nie taką "pełną" jak są wolontariusze w szpitalach, ale zawsze jakąś)♥
♥Spotkałam się z moimi przyjaciółkami♥
♥Byłam na parku linowym♥
♥Miałam pełno czasu na leniuchowanie♥
♥Dostałam nowe książki♥
♥Dostałam biblioteczkę!!!♥
♥Spędziłam wspaniały czas z rodziną♥
♥Byłam nad morzem♥
♥Drugi raz byłam w kinie na "Gwiazd naszych wina"♥

Tyle wspaniałych rzeczy się w lipcu się działo! A coś czuję, że w sierpniu będzie ich jeszcze więcej!


Może jeszcze trochę opowiem wam o moich planach na nadciągający miesiąc. Po pierwsze to chcę czytać. Czytać i recenzować. Mam w planach około 14 recenzji, które chcę napisać, więc... muszę się bardzo zmotywować. Dodatkowo za dwa tygodnie wyjeżdżam do Chorwacji więc trochę mnie może nie być ale inteligentna ja odkryłam, że w blogerze jest coś takiego, jak post automatyczny (wiem, wcześnie się zorientowałam)! Także uszykuję kilka postów, które będą dodawały się "same" podczas mojej nieobecności.

Z podsumowania miesiąca to już właściwie wszystko. Mam nadzieję, że Wam wakacje również mijają w miłej atmosferze. Także czytajcie, a ja już się zabieram do pisania kolejnej recenzji :-)

3 komentarze:

  1. Wspaniały lipiec ;) Oby sierpień mu dorównał albo nawet przebił. Udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wiele ciekawego działo się u Ciebie, a to dopiero pierwszy miesiąc wakacji! Oby całe takie były. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz barwne wakacje:) I najlepsze, że podczas tych wszystkich wyjazdów, zdążyłaś przeczytać tak wiele książek:) Dobrze, że piszesz o postach automatycznych, bo ja też nic o nich nie wiedziałam:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze ♥ One naprawdę motywują i dają siłę do dalszej pracy♥
Uwaga: komentarze wulgarne i niemiłe będą usuwane! Możecie wyrażać swoje zdanie, ale w kulturalny sposób.
Możecie się również reklamować, ale jak przeczytacie post i coś o nim napiszecie. Nie będę udostępniała komentarzy typu: "Fajny wpis + 3 linki na bloga itp." Reklamować to wszystko możecie w zakładce "Zareklamuj się" :-)
Za wszystkie miłe rzeczy jeszcze raz dziękuje ;-)