niedziela, 1 czerwca 2014

Podsumowanie maja!


Maj, maj, maj. Pełen kwiatów, ptaków słońca i wszystkiego co kojarzy się z wiosną, latem i szczęściem. Maj piękny, a jednak tak szybko przemijający.
W maju miałam pewnego rodzaju zacięcie. Czytałam wolno i jakby z mniejszym zapałem, a jednocześnie miałam dużo nauki (w maju jest kumulacja wszystkiego, co najgorsze - kartkówek i sprawdzianów). Pod koniec miesiąca jednak wzięłam się w garść i myślę, że maj wypadł świetnie.

Ilość książek przeczytanych w maju:

"Dziecko piątku" Małgorzata Musierowicz
"Kroniki Saltamontes. Ucieczka z mroku" Monika Marin [recenzja]
"Pollyanna" Eleanor H. Porter [recenzja niedługo]
"Złodzieje planet" Dan Krokos [recenzja]
"Amelia i Kuba. Godzina duchów" [recenzja]
"Kuba i Amelia. Godzina duchów" [recenzja]
"Red rising. Złota krew" Pierce Brown [recenzja]
"Wszechświaty. Pamięć" Leonardo Patrignani [recenzja niedługo]

W sumie przeczytałam 8 książek, a zrecenzowałam 5

Najlepsze przeczytane książki to:
"Wszechświaty. Pamięć"
"Amelia i Kuba. Godzina duchów"
"Kuba i Amelia. Godzina duchów"

Najgorsza przeczytana książka to:
"Red rising. Złota krew" (nie była zła, ale ze wszystkich najgorsza)

Przyznam, że ilość zrecenzowanych książek mogła być większa. O moich planach recenzenckich opowiem jednak w następnym poście.

Może się komuś wydawać, że zaniedbuję bloga, jednak naprawdę bardzo się staram dodawać recenzje, jak tylko mogę. Czasami jednak mam ogromny brak weny (który może być spowodowany zmęczeniem i natłokiem wrażeń). Jednak już jest czerwiec, zbliża się wystawienie ocen, a później będę miała masę czasu, zarówno na czytanie, jak i na pisanie.


Największym wydarzeniem w czerwcu była "Lednicka wiosna poetycka". Brałam w niej udział już rok temu, jednak wtedy nic nie wygrałam. Teraz było inaczej. Zdobyłam wyróżnienie, co jest moim małym sukcesem, bo kiedyś o byciu laureatem w tym konkursie mogłam tylko pomarzyć. Właśnie z Lednicy otrzymałam pełno książek, które już zagościły na mojej półce. Dostałam też (kolejny) kupon na 25 złotych do Empiku.

W maju odbyłam również wycieczkę do Krakowa. Była to ostatnia wycieczka z moją klasą . Dziękuję wam za nią! Nigdy jej nie zapomnę!

Nawiązałam też nowe współprace. Pierwszą z nich jest współpraca z wydawnictwem Drageus Publishing House. Dostałam również tomiki recenzenckie od: Moniki Marin oraz Rafała Kosika.

Mam nadzieję, że czerwiec będzie jeszcze bardziej udany (wiem, mam duże wymagania). Wreszcie będę miała na wszystko czas! Chcę również mieć jak najlepsze świadectwo, ale czy mi się uda przekonam się już wkrótce (raczej mi się uda) :-)

2 komentarze:

Dziękuje wszystkim za komentarze ♥ One naprawdę motywują i dają siłę do dalszej pracy♥
Uwaga: komentarze wulgarne i niemiłe będą usuwane! Możecie wyrażać swoje zdanie, ale w kulturalny sposób.
Możecie się również reklamować, ale jak przeczytacie post i coś o nim napiszecie. Nie będę udostępniała komentarzy typu: "Fajny wpis + 3 linki na bloga itp." Reklamować to wszystko możecie w zakładce "Zareklamuj się" :-)
Za wszystkie miłe rzeczy jeszcze raz dziękuje ;-)